Referenciák
2021. szeptember 30-án a Trans-Sped Kft. (székhely: 4030 Debrecen, Vámraktár u. 3., képviseli: Fülöp Szabolcs Zsolt ügyvezető, cégjegyzékszám: 09-09-006196) megvásárolta az EURO-LOG Kft. tulajdonrészének 100%-át.
Az EURO-LOG Kft., mint a tranzakcióval érintett céltársaság székhelye: 1107 Budapest, Ceglédi út 19.; cégjegyzékszáma: 01-09-361959; adószáma: 109417 19-2-42; 2020. évben foglalkoztatottak száma: 29 fő; 2020. évben adózás előtti eredménye: 7.935.000 Ft; jegyzett tőkéje: 60.000.000 Ft; fő tevékenysége: egyéb szállítást kiegészítő szolgáltatás.
A Trans-Sped Kft. – Magyarország egyik legnagyobb magyar tulajdonban lévő komplex szolgáltatásokat nyújtó, innovatív logisztikai vállalata – szakmai befektetőként jelenik meg az üzletrész vásárlással. A társaságok közötti megállapodás értelmében az EURO-LOG Kft.-nél eddig végzett raktárlogisztikai, vám, szállítmányozási, fuvarozási tevékenységek megerősítése, Trans-Sped általi irányítása mellett új tevékenységként a nemzetközi gyűjtő szállítás Törökország, Skandinávia és Hamburg irányába szélesedik ki.
András személyében egy rendkívül nagy türelemmel és kompromisszum kereséssel rendelkező személyt ismertem meg! Tudja, ahogyan a gyereket, úgy a céget elengedni is egy folyamat, amihez nem az erő és erőszakosság, hanem az érvek és ellenérvek felsorakoztatása a legjobb irány. Szerencsésnek érzem magamat, hogy az Ő kezébe adtam a cégem értékesítését, rengeteg kérdésre, változóra nem is gondoltam az eladás előtt, amit Ő rendkívüli tapasztalatával, profizmussal, lépésről lépésre vitt keresztül a gondolkodásomon! Jó szívvel ajánlom mindenkinek, aki el szeretné engedni a cégét, vagy befektetési lehetőségeket keres
András az eladási folyamatban végig támogató volt, az esetleges elakadásoknál pedig éreztük hogyan segíti újra visszakormányozni a szekeret az útra. Nagyon megmaradt, amikor egyszer úgy kezdte ‘nem szokták őt feltétlenül szeretni’ de amit ezután mondott, utólag szükséges volt a megállapodáshoz.
Egy cégvásárlás rendkívül összetett és szenzitív folyamat, amely során a feleknek számtalan kisebb-nagyobb akadályt kell leküzdeniük az akvizíció érdekében. Ebben a helyzetben elengedhetetlen egy objektív mediátor szerepe, aki közvetít a tárgyaló felek között. A mi esetünkben sem volt ez másképp, de András professzionális közreműködésének köszönhetően a tulajdonosváltás gördülékenyen ment végbe, amelynek köszönhetően ma egy jól működő cég boldog tulajdonosai vagyunk.
T. Szapár András!
Köszönöm, hogy sikerrel eladta a Fatatex Kft -t. Ön és cége remek munkát végzett.
Másnak is tudom Önöket ajánlani.
Miután megszületett a gondolat, hogy közel 30 éve jól működő vállalkozásomat eladjam és igazi nyugdíjasként élvezzem a megérdemelt pihenést, több cégeladással foglalkozó vállalkozást is felkerestem, de csak egy, a Cégetveszek.hu volt olyan közülük, amely már az első kapcsolatfelvételtől kezdve profinak tűnt.
Az első személyes találkozás után megállapítottam, hogy rátaláltam egy profi, mindenre odafigyelő, segítőkész cégre és vezetőjére Szapár András személyében.
Mindvégig folyamatos támogatást kaptam a tárgyalások során, és soha nem éreztem úgy, hogy bármikor is magamra hagytak volna az eladási folyamat alatt.
Jó szívvel ajánlom azoknak, akik cégüket eladnák.
Ha valaki arra adja a fejét, hogy befektetne működő cégbe, vagy venne egy működő céget, akkor elsősorban olyan releváns és átlátható információkra van szüksége, amelyek alapján egyáltalán el tudja dönteni, hogy érdemes e a gondolatait ráállítani a dologra. Eldönteni persze nem lehet, hogy belevágunk e bármilyen üzletbe, de tervezgetni, esélyeket latolgatni lehet.
Ma sokan foglalkoznak cégek közvetítésével, de úgy, hogy ahogy a cégetveszek.hu oldalon találjuk (részletesen és precízen) senki nem jeleníti meg a kínálatot. Olyan ez, mintha egy ingatlan ügynökség oldalán csak az lenne megadva, hogy: Pest megyei szép lakás, ár megegyezés szerint.
Ugye így nehéz lenne?
Amikor megláttam az oldalt és elkezdtem böngészni a kínálatot, sok minden járt a fejemben. Az első találkozónkra azonban konkrét számokat, konkrét eladói elképzelésrendszert kaptam a megvásárlandó cégről, így könnyű volt dönteni.
Levette a vállamról a terhet, mert azokat az adatokat, és információkat, amelyre úgy gondoltam, hogy fontosak, alaphelyzetben az első találkozóra kérés nélkül hozta.
Szerintem, ha valaki el akar adni, vagy lehetőséget keres, mindenképpen keresse a cégetveszek.hu csapatát.
Cégünknél igény merült fel változtatásra, amit a vállalkozás értékesítésén keresztül találtunk biztosítottnak. A feladatot felmérve külsős partner bevonása mellett döntöttünk, amelyben partnerünk a cégetveszek.hu lett, Szapár András személyében.
Andrással folyamatosan együttműködve, szisztematikusan, lépésről-lépésre felépítve, a valós üzleti értékkel összhangban az elvárt kimenetelű cégértékesítést értük el.
A teljes értékesítési folyamat az első beszélgetéstől az előkészítésen keresztül a szerződés aláírásáig hozzávetőlegesen 1 évet vett igénybe, ami egyezett az optimista becslésünkkel.
Előzetesen nem könnyű felmérni egy cégértékesítés komplexitását, meghatározni a kapcsolódó feladatokat, felmérni a piacot és a megfelelő módon és időben az információkat eljuttatni a lehetséges vevők felé.
A cégetveszek.hu András személyében ezen folyamatokban biztosította részünkre az első beszélgetéstől az értékesítési szerződés aláírásáig a szakmai hátteret, tapasztalatot és a folyamatos egyeztetéseken keresztül közösen jutottunk el a sikeres cégértékesítésig.
Esetünkben egy 38 éve jól működő családi cég értékesítése történt meg, ért véget egy szép történet, viszont tovább folytatódva egy új tulajdonossal, a meglévő vezetőkkel és dolgozókkal.
Összegezve, rugalmasan és eredményesen ment az együttműködésünk, célt értünk egy sikeres cégértékesítésben, ami egy izgalmas, kihívásokkal járó feladat volt!
Az internet segítségével találtam rá a cégetveszek.hu oldalára, mivel régen terveztem, hogy 24 éve működő vállalkozásomat befejezzem és élvezzem a megérdemelt pihenést.
A szándékomban biztos voltam, de nem is reméltem, hogy egy ilyen profi, mindenre odafigyelő, segítőkész, kulturált céget és vezetőt találok Szapár András személyében.
Könnyű volt együttműködni hiszen, ahol kellett lelkesített, ahol a saját érdekemben visszafogottságra volt szükség, ott csillapított.
Nem is csodálkozom, hogy ilyen remek üzletet sikerült kötnünk.
Bátran, jó szívvel ajánlom azoknak, akik cégüket eladnák, illetve vennének!
Cégünk eladásában korrekt segítséget kaptunk Öntől!
Külön köszönöm a türelmes, rugalmas és kedves ügyfélkezelést!